Preloader

Ostu- ja tarnetingimused

Üldised kasutustingimused

Üldsätted

Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning kasutustingimustes kokkulepitust.

Tehingu pooled

Müüja: Dagö Berry OÜ (registrikood 12454829, Hiiumaa vald, Hagaste küla, 92332 Hiiu maakond, tel +372 6625066, info@dagoberry.ee).

Ostja: füüsiline või juriidiline isik, kes enne tehingu teostamist ja kasutades kinnitab, et on tingimustega tutvunud ning nõustub ja kohustub neid täitma.

Kaupade hinnad, kättesaadavus ja tooteinfo

Kauba tooteinfo leheküljel kuvatavad tootefotod on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda kauba tegelikust väljanägemisest.

Kõikide e-poes müüdavate kaupade hinnad on eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis ostu-müügitehingu sooritamise hetkel kehtivat käibemaksu. Hindadele lisandub transporditasu.

Hinnad kehtivad alates tellimuse vormistamisest, kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (7 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest).

Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohandatakse Ostja ja Dagö Berry OÜ vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

Müüjal on õigus mistahes ajal teha e-poe teenustesse muudatusi, ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest kirjalikult Teenuse kasutajale.

Kauba müüjal on õigus taganeda tellimuse täitmisest tehnilise vea olemasolul, mille tõttu on e-poes toote hind olnud ekslik. Kui sellest teavitatakse klienti enne või peale kliendipoolse tellimuse esitamist ning Dagö Berry OÜ ja klient ei jõua uues hinnas kokkuleppele on Dagö Berry OÜ õigus müügitehingust taganeda, kliendi tellimus tühistada ja tellimuse eest tasutud summa tagastada.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel, antakse teada uue kauba saabumise aeg, pakutakse asendustoodet või tagastatakse ostjale raha.

Kui Ostja poolt Kauba eest tasumise järgselt selgub, et Ostja poolt soovitud Kaup on Müüja laost otsa saanud on Ostjal õigus saada puuduoleva toote eest raha tagasi.

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:

  • Itella Smartpost pakiautomaat
  • Itella SmartPost kuller
  • Omniva pakiautomaat

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning valitud kauba kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel, kui on teada kauba täpne kauba kaal ja maht.

Tööpäevadel enne 14.00 esitatud ja tasutud tellimused paneme teele hiljemalt järgmisel tööpäeval. Olenevalt valitud tarneviisist, saate kauba reeglina kätte 2- tööpäeva jooksul. Saartel võib kohale toimetamine aega võtta kuni 7 päeva. Väljaspool Eestis toimub kauba kohaletoimetamine olenevalt kauba soovitud sihtpunktist, kaup pannakse teele järgmisel tööpäeval pärast ostja poolt arve tasumist. Juhul kui mingil põhjusel saadetis viibib, lepib Dagö Berry OÜ klienditugi Ostjaga kokku mõne muu sobiva tarneaja. 

Tellimuse vormistamine, ostu-müügitehingu sõlmimine

Tellimiseks on Ostjal võimalus luua omale kasutajakonto https://dagoberry.ee/ või teha tellimus ilma kasutajakontot loomata. Kasutajakonto loomine meie keskkonnas annab Ostjale võimaluse osa saada meie kliendiprogrammist, parimatest pakkumistest ning kampaaniatest.

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.

Ostukorvi saate näha, kui vajutate kodulehe päises olevale „Ostukorv“ nupule ning liigute edasi ostukorvi lehele.

Ostukorvis on nähtavad kõik sinna lisatud tooted nimekirjana ning iga toote kohta on kuvatud soovitud hulk (tk) ja hind. Samuti kogu ostukorvi maksumus.

Tellimuse vormistamiseks palume täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Kui soovite paki saata kellelegi teisele, palume aktiveerida kohaletoimetamine teisele aadressile ning sisestada paki vastuvõtja andmed.

Tellimuse kinnitamisel vormistatakse teile tellimusleht, mis on võimalik tasuda koheselt pangalingi või pangaülekandega. Koopia kinnitatud tellimusest saadetakse ka teie e-posti aadressile juhuks, kui soovite tellimuse eest tasuda hiljem.

Kaup komplekteeritakse Müüja laos Ostjale alles pärast Kauba eest tasumist.

Makseviisid

Dagö Berry OÜ veebipoes pakume ostu eest tasumiseks järgnevaid võimalusi:

Eesti pangalingid:

  • Swedbank
  • SEB
  • Luminor
  • LHV
  • Coop Pank
  • Citadele
  • Revolut

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Montonio Finance UAB. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance UAB turvalises keskkonnas.

Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance UAB.

Kauba üleandmine ja saatmise kord

Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset tellimuse tasumist) komplekteerib Dagö Berry OÜ tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks kokkulepitud logistikapartneritele.

Tööpäevadel enne 14.00 esitatud ja tasutud tellimused pannakse teele hiljemalt järgmisel tööpäeval. Olenevalt valitud tarneviisist, jõuab kaup sihtpunkti 2-5 tööpäeva jooksul. Saartel võib kohaletoimetamine võtta aega kuni 7 päeva. Väljaspool Eestis toimub kauba kohaletoimetamine olenevalt kauba soovitud sihtpunktist, kaup pannakse teele järgmisel tööpäeval pärast ostja poolt arve tasumist. Juhul kui mingil põhjusel saadetis viibib, lepib Dagö Berry OÜ klienditugi Ostjaga kokku mõne muu sobiva tarneaja.

Eelnevalt näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse tasumise hetkest.

Viivitusteta kohaletoimetamiseks palume olla hoolikad kohaletoimetamise andmete sisestamisel tellimuse vormistamisel.

Transpordi käigus vigastada saanud saadetistele kus tooted, kuid mitte tootepakendid, on saanud kahjustusi, saavad Kliendile asendatud. Asendamise võimatuks osutumise korral pakume kahjustatud kauba maksumuse hüvitamist.

Dagö Berry OÜ ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud Kliendile lubatud kohaletoimetamise päevaks õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Dagö Berry OÜ ei saanud mõjutada või ette näha.

Tellimuse tühistamine

Juhul, kui Kauba sihtkohta toimetamise tarnetähtaja viivitus või muu sellega seotud arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest, ei vastuta sellise viivituse eest Müüja ning Ostjal puudub õigus ostu-müügilepingust taganeda.

Juhul, kui Ostja ei ole Kauba tarnijaga eelnevalt kokkulepitud ajal kohal või mõnel muul Ostjast sõltuval asjaolul tekivad viivitused või mitmekordsed tarned on Müüjal õigus esitada eraldi arve Transpordi eest.

Ostjal on õigus ostu-müügilepingust taganeda olukorras, kus Ostja ja Müüja vahel on ostu-müügitehing sõlmitud, kuid Kauba kohaletoimetamine Ostja poolt määratud sihtkohta viibib Müüjast tuleneval põhjusel üle Tingimustes määratud tarnetähtaja.

Ostjal on õigus sellisest lepingust taganeda 1 tööpäeva jooksul alates Müüjalt Kauba viibimise ja selle põhjuste kohta teadasaamisest, esitades Müüjale vastavasisulise kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis taganemisavalduse.

Pretensioonide esitamine, kaupade tagastamine

E-poest ostetud kaupade või teenustega seotud kaebused edastada info@dagoberry.ee

Kui Te ei ole rahul kohaletoimetatud kaupade kvaliteediga ja soovite need tagastada või välja vahetada, palume mitte hiljem kui 72 tundi pärast kohaletoimetamist teavitada meid sellest e-posti info@dagoberry.ee või telefoni +372 6625066 teel.

Müüja ei vastuta kauba puuduste eest juhul, kui:
Pretensioonid toidukaupadele esitatakse hiljem, kui 72 tundi pärast kohale toimetamist.

Müüja ei vastuta ostja süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena. Pretensioonis peab olema märgitud toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus Kauba “parim enne” kuupäev on möödunud kliendi valduses olles.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood vastutab, parandatakse või asendatakse puudustega kaup. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

72 tunnist tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 ei ole võimalik tagastada tooteid, mis on: ostja poolt rikutud või kahjustatud (sh kahjustatud või avatud toote originaalpaked); tooteid, mis on kiiresti riknevad või mille kasutamistähtaeg on möödunud pärast ostja kätte jõudmist.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, ning saata see e-posti aadressile: info@dagoberry.ee hiljemalt 72 tunni jooksul kauba kättesaamisest.

Tagastatavad Tooted peavad olema kasutamata ja rikkumata, sh originaalpakendis. Tootega tutvumist ei loeta Toote kasutamiseks, kui Tootega on tutvutud viisil, mis on vajalik Toote olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu see on lubatud toote testimiseks füüsilises poes. Kui Tooteid on kasutatud muuks otstarbeks, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke. Juhul, kui olete avanud Toote pakendi, siis vahetame Tooted välja vaid siis, kui need on kahjustatud või ebakvaliteetsed. Kauba tagastamine toimub Kliendi kulul ja sel puhul esialgset transporditasu ei hüvitata (välja arvatud juhul, kui tagastatud kaup ei vasta tellitule).

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 72 tunni möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult 72 tunni jooksul.

Vastutus

Juhul, kui Dagö Berry OÜ oma kohustusi rikub, on Kliendil õigus nõuda kohustuse täitmist, keelduda oma võlgnetava kohustuse täitmisest, nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamisel viivist või taganeda lepingust.

Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.

Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem, kui 72 tunni jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Kui Dagö Berry OÜ on keeldunud Kliendi kaebust lahendamast või Klient ei ole nõus Dagö Berry OÜ pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Klient esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusesse. Lisaks saate veebipõhiste tarbijavaidluste lahendamiseks pöörduda vaidluste veebipõhise lahendamise platvormi poole aadressil https://www.ec.europa.eu/consumers/odr

Soovime teile meeldivaid ostukogemusi meie veebipoes!